Tiffany (indiglow) wrote,
Tiffany
indiglow

  • Mood:
  • Music:

survey for me.. survey for you

~PERSONAL~

What does your name mean? i have no freakin clue

How old are you? 17 & a half if ya wana get technical!

How old are you mentally? older

Describe yourself in 5 words: strange, outgoing, dedicated, nuts, dork.

What are your worst qualities? lack of self confidence.... & dependant on people @ times..

What are your best qualities? dedicated, hard working, i won't ever give up, i try my hardest to acheive my goals, good listener, kind, fun.

How long does it take you to get ready in the morning? an hour depending.


~SLEEP~

Do you dream at night? ya @ times unless I'm on the phone with a certain Somebody.

Do you remember your dreams? Shamu!?

What time do you go to bed usually? who knows

What time do you wake up normally? 10 somethin or 11 somethin

What time do you wake on weekends? saturdays earlier so i can go to the farm


~SCHOOL~

Do you like school? that's negative

Why/why not? because it's a waste of time.

What's your favorite subject? psychology & health

Ever had a crush on a teacher? read above. HEALTH. HAHAHAH oooooooooh my god. ok hi.

Are you a math/science person or an english/drama person? englsih


~FRIENDS~

Do you have heaps of friends? i keep them low

Do you have a best friend? yep

Do you have more guy friends or more girl friends? currently? More girls.


~FAMILY~

Do you like your parents? my mom @ times

Ever run away from home? surprisingly.. no

Do you have any siblings? half bro, Mike 27

Do you feel your parents spoil you? who isn't spoiled...??


~RELATIONSHIPS~

Do you have a boyfriend/girlfriend? nope I'm single & have been for over a month now!

Most romantic thing they've ever done for you? hmm

Do you have a crush? YuP!!! ;D

If so, are you in love? --

Do they know you like them? no idea

Is it serious or playful? i'm not sure

Ever done something stupid to impress them? nope

Have you ever experienced unrequited love? um


~SEX~

Ever had sex? --

Do you believe that a person shouldn't have sex before marriage? its each persons choice.

Believe in casual sex? you man whore you!

When do you plan/when did you lose your virginity? la te da.

~MORALS~

Have you ever been drunk? no & the boys are tryin to get me drunk for Canada haha

Taken drugs? no

Stolen? a COOKIE!

Shoplifted? you're blind

Tried to commit suicide? no

Lied to a boyfriend or girlfriend? prolly

Are you more innocent or guilty? innocent! RIght STACE!?!

Are you racist? nope. Matt & No you cannot Hang the confederate flag up!

Are you discriminatory to anyone? yep, sad huh.

Have you been a hypocrite in the past? who hasn't.

Do you have an open or closed mind to other peoples beliefs and feelings? open most the times.


~MEDIA~

Do you watch tons of tv? nope

How many times have you been to the movies in the past 6 months? probably 5 lol

Do you listen to the radio often? in my car

Do you read the newspaper? @ times

Do you read magazines? AHT & AHW and stuff

Are you a couch potato? nope kus I don't wana become a big fat tub of lard!


~MUSIC~

Whats your favorite style of music? alternative, rock, 80's rock, emo, and some punk rock.

Do you play an instrument? no

Do you sing? in the car/truck!

Whats your favorite band? Matchbox Twenty & Evanescence

Have you met them before? HCJ!! OMG OMG


~PERSONALITY~

Are you funny or serious? both it depends on the situation.

Creative or not? creative

Are you outgoing or shy? outgoing & also shy

Are you lazy or active? mostly active

Have you ever been hyperactive? oooo yes it's call a Tiffy High.

Are you a naturally hyperactive person? yup lol not as crazy as Pat & Matt though!


~LOOKS~

Are you happy with the way you look? i suppose.. =\

What would you change? i <3 my body that's for sure

Do you wear makeup regularly? not when i'm sleepin. just a lil bit regularly.

Do you have a large wardrobe? a decent sized. ok well people think I do but I don't.


~EMBARRASSING MOMENTS~

Your all time most embarrassing moment? o lord.. too many

Ever giggled like an idiot? no shit sherlock!

Ever had funny thoughts and laughed and no one understood? all the time but usually they're inside jokes with the crew & they all catch on such as.. EMPHATYGALS!?!! hahahah
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments